Från Vpn 1.3.1 version Full Hack Legit Gun Idle

Från Vpn 1.3.1 version Full Hack Legit Gun Idle

 

 

Gun Idle hack subtitle Shoot for Cash!! ⏯

 

publicera datum =2018-08-04 critiques =Detta spel är ganska fantastiskt. Efter ett tag, eftersom jag för närvarande när jag skriver denna recension är nivå 149, önskar jag bättre kvalitet på spelet. Efter ett tag får jag bara en ny pistol och maximerar den omedelbart och väntar sedan en dag eller två för att jämna upp fem gånger till för att få en ny pistol. Då har jag sparat tillräckligt med pengar för att maximera den pistolen och så vidare och så vidare. Jag gillar det bara på min telefon eftersom det är för mig ett sätt att lindra stress och ångest. Men jag önskar att det antingen hade viss prestige, eller kanske kan du slåss med vapnen eller öka noggrannheten med vapnen eller något. Detta för mig är en tidsödare men den behöver mer arbete. Jag är normalt inte en för recensioner, men jag hoppas att det en dag blir ett bra spel. Jag kommer att hålla fast vid det till slutet, men det kräver mycket tålamod Skjut för kontanter !! version =1,1 Inga annonser enheter =ipod Sporter.

 

 

 

Kommentera här: